środa, 7 marca 2012

Moje skromne powitanko- czyli cała JA i cały MÓJ Blog...


                                                                          Hello:)

 Witam was bardzo serdecznie na moim blogasku:) Mam nadzieję ,ze będziecie tu wpadać cZęściej...
może zanim przejdę do części w której się wam przedstawiam to powiem tylko ,że wygląd bloga jest tymczasowy (tak jakby w remoncie) i nie wiem do kiedy to potrwa. Musze być cierpliwa bo nagłówek mam już zamówiony i po prostu czekam na jakąś odpowieć ze strony tej osoby... 
                                                     Ok a teraz moze troszeczkę o mnie?
Moje imię: Ola,Oleńka,Kostka,Zosia,Agatka (moje imie to ola) :)
Lat: 15
Zainteresowania ,hobby?: jest tego dużo,dużo!Naprawdę...mogłabym o swoich zainteresowaniach napisać książkę:) ale te najważniejsze to: rysowanie,zajmowanie się psami (we wiosnę i lato jestem wolontariuszką w schronisku dla zwierząt ,kiedyś spróbuje o tym napisać notkę),czytanie,słuchanie muzyki,śpiew,taniec (kocham tańczyć,szczególnie na imprezach !:)),pisanie(głównie wierszy,ale opowiadań i przede wszystkim bloga też),oglądanie filmów,spotkania z przyjaciółmi (choć nie wiem czy to moje zainteresowanie),granie (głównie na gitarze),moda(ogólnie jako zainteresowanie)
                                                                         O czym będzie ten bloog?
Jego główną tematyką są sprawdzone porady na spędzanie wolnego czasu. Chodzi tu głównie o rozszerzanie swoich ukrytych talentów ,spełnianie marzeń i rozwijanie swoich umiejętności (pasji).Ale też oczywiście blog będzie o modzie,makijażu i tych wielu wielu rzeczach które umilają nam życie....:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz