piątek, 16 marca 2012

Cześć :) Co tam u was? Mam nadzieję ,że wszystko w porządku;) . Dziś odpowiem wam na 40 przypadkowych pytań. Co prawda mogłabym zrobić o tym filmik ale niestety nie mam czym nagrywać ( obecnie, już niedługo...)Ok to zaczynamy!

1) Gdzie byłeś 3 godziny temu?

W szkole...miałam w-f:_)


2) Czy kiedykolwiek zjadlaś kredke?.

Hmmm... wydaję mi się ,ze coś podobnego nigdy nie przyszło mi do głowy :p


3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?

Tak , i jest to mój różowy sweter i bluzka:)

4) Czy masz na sobie skarpetki?

Tak:) stopki...

5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?

Miałam takie plany, ale niestety nie wyszło:(

6) Czy jest Ci gorąco?

Nie , jest mi starsznie zimno

7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?

Mleko sojowe;)

8) Co ostatnio jadłaś?

Chleb z nutellą


9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?

już w domu.


10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?

Moja ciocia

11) Czy tesknisz za kimś teraz?

Tak:)

12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?

Wychodzę z domu hehe;)


13) Który ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?

Nie mam konta na podobnych portalach

14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości?

W zasadzie to nic..:p

15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?

Nie. Mam tylko dezodorant 


16) Byłaś w tym roku u lekarza?

Tak i to wiele razy..:(

17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?

Pewnie w domu, drugi pewnie jeszcze w szkole,trzeci chyba w domu hehe:)

18) Czy masz opalenizne?

Raczej nie

19) Czego teraz słuchasz?

aktualnie oglądam "Alvin i Wiewiórki" więc słucham ich dialogów

20) Czy kolekcjonujesz cos?

Gile z nosa Hahaha:) Głownie to kapselki od tymbarka i książki


21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?

Nigdy :p

22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?

Tak i się oparzyłam:p

23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?

Mozesz do mnie zadzwonić na dom.?

24) Lubisz ostre przyprawy?

Zależy jakie ...:)

25) Kiedy ostatni raz wzięłaś przysznic?

raczej rok temu bo mam wannę i jak miałam prysznic to się wtedy w prysznicu kąpałam:)

26) Czy jesteś bogata?

Raczej nie ehhe;)

27) Jaka jest w Ciebie pogoda?

świeci słoneczko

28) O której godzinie budzisz się rano?

o 7:10

29) Jaki film ostatnio widziałaś?

Alvin i wiewiórki


30) Jaki masz dzwonek w tel?

Tanner Patrick misselote

31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?

Tak, na słowacji

32) Ile masz rodzeństwa?

Mam starszą siostrę

33) Komputer stacjonarny czy laptop?

Laptopa będę miała ale raczej komputer stacjonarny

34) Co planujesz dziś robić?

wychodze:)

35) Kiedy ostatni raz płakałeś?

hmmm.... no niewiem chyba że ze szczęścia:)

36) Jakie jest twoje ulubione radio?

Eska 


37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba?

Hamburger


38) Jaki jest Twój kolor oczu?

Niebieski

39) Co robiłeś o 24:00 w nocy?

Spałam..

40) Czy masz zwierzęta?

Tak ma na imię Jessy (pies) i pooja (kotek)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz