piątek, 9 marca 2012

moja codzienna pielęgnacja twarzy + makijaż:) cz.1

                  Siemka:) co tam u was słychać? Dzisiaj przedstawię wam kosmetyki które używam codziennie (lub co dwa dni,bo wiecie jak to czasem jest z tym czasem heh...)Długo rozpisywać się nie będę , dodam tylko ,że dzisiaj jest mój ulubiony dzień w tyg. więc mam niesamowicie dobry humor i zachęcam was do tego żebyście właśnie w tym dniu (lub w innych-waszych ulubionych) dbały o siebie i swoją cerę aby następny dzień znów był nasz ulubiony!
Ok... to zaczynamy!
1. Under twenty

zawsze kosmetyki z tej firmy , były dla mnie jedynym wyjściem. Raczej nie używam czegoś co potem mogłoby bardzo zniszczyć moją cerę.Oczywiście nie mówie ,że inne kosmetyki są złe ,absolutnie!Chodzi mi raczej oto że te są wspaniałe do cery delikatnej. Under twenty peeling myjący jest bardzo dobry jeśli chodzi o pierwszą rzecz którą mamy zamiar zrobić rano.
2. Siarkowa moc- czyli krem matujący pod podład
dlaczego go używam? ponieważ idealnie nadaje się pod makijaż i nie mam później problemów z cerą.
3. Znów under twenty - fluid matujący:)



4. Under twenty- puder antybakteryjny.
                                                                      II część jutro
dozobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz